Popis pracovnej pozície
- Zodpovedanie za riadenie prevádzky jedného alebo viacerých internetových obchodov.
- Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných a marketingových cieľov.
- Riadenie, vedenie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov.
- Navrhovanie novej funkcionality internetových stránok.
- Navrhovanie reklamných kampaní zameraných na zvýšenie zisku.
- Vyhodnocovanie úspešnosti reklamných kampaní.
- Vyhľadávanie nových obchodných partnerov.
- Dohadovanie zmluvných podmienok s dodávateľmi a obchodnými partnermi.
Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách
Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.
Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca
Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.
Pozícia E-commerce manager - Obchod na trhu práce
Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov
Zastúpenie žien na pozícii
Priemerný vek respondenta na pozícii
681. miesto
Vrátnik, informátor
Pomocné práce
725 - 1 261 EUR
168. miesto
Špecialista analýz a rozvoja prenosových sietí
Telekomunikácie
1 329 - 3 199 EUR
1. miesto
Generálny riaditeľ
Vrcholový manažment
1 922 - 11 950 EUR
Zdá sa vám platový interval široký?
Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika
Porovnajte si plat s ostatnýmiZískajte detailné informácie o platoch na Slovensku
Pro
Platový report pre firmu
118,80 EUR*
* s DPH / 99,00 EUR bez DPH
Objednať report- Plat na pozícii podľa regiónu*, vzdelania, praxe, veľkosti firmy
- Celkový plat a jeho zložky* (variabilná zložka, provízie, odmeny)
- Rozloženie respondentov do mzdových pásem
- Rozpätie platu vyjadrené 1. decilom, 1. kvartilom, mediánom, 3. kvartilom, 9. decilom a údaj o priemernej mzde.
- Podrobný rozpis všetkých sledovaných poskytovaných nefinančných benefitov*
- Analýza finančných benefitov*
- Informácia o zastúpených spoločnostiach vo vzorke* * dostupné v prípade použitia regresného modelu