Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Manažment

Plat pre pozíciu Vedúci zákazníckej podpory na Slovensku

Hrubý mesačný plat - Slovenská republika
Na plat zamestnanca vplýva viacero faktorov, predovšetkým región, v ktorom pracuje, dĺžka praxe, veľkosť spoločnosti a ďalšie.
Porovnajte svoj plat s ostatnými ľuďmi na rovnakej pozícii a v rovnakom regióne bezplatne a anonymne.
80% ľudí zarába:
1 309 - 3 369 EUR
10% zarába menej ako 1 309 EUR
10% zarába viac ako 3 369 EUR

Mzdy v prieskume vyjadrujeme v hrubom.

Na základe platového prieskumu Platy.sk 80% ľudí na pozícii Vedúci zákazníckej podpory v krajine Slovenská republika zarába od 1 309 EUR do 3 369 EUR mesačne v hrubom.

Menej ako 1 309 EUR zarába 10% zamestnancov a 10% ľudí zarobí viac ako 3 369 EUR.

Prieskum vychádza z dát od zamestnancov očistených od extrémnych a duplicitných hodnôt. Zapojením sa do bezplatného anonymného prieskumu získate presnejšie porovnanie platu s inými ľuďmi pracujúcimi na rovnakej pozícii ako vy.

Akú prácu vykonáva typicky Vedúci zákazníckej podpory

  • Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory
  • Tvorba stratégie, smerovania customer supportu a následná implementácia,
  • Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
  • Sledovanie riešenia zákazníckych otázok od ich prijatia až po vyriešenie
  • Zlepšovanie služieb, zvyšovanie angažovanosti zákazníkov a uľahčenie organického rastu
  • Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
  • Poskytovanie informácií zákazníkom spoločnosti, telefonická a mailová komunikácia
  • Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi

Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách

Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.

Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca

Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.

Pozícia Vedúci zákazníckej podpory na trhu práce

Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov

209. miesto

Zastúpenie žien na pozícii

54%

Priemerný vek respondenta na pozícii

39

677. miesto

Upratovač

Pomocné práce

Salary group 1

816 - 1 206 EUR

210. miesto

Servisný inžinier

Výroba

Salary group 2

1 158 - 3 575 EUR

209. miesto

Vedúci zákazníckej podpory

Manažment

Salary group 2

1 309 - 3 369 EUR

208. miesto

CSR špecialista

Administratíva

Salary group 2

1 438 - 3 195 EUR

1. miesto

Development Director

Vrcholový manažment

Salary group 3

3 504 - 13 136 EUR

Zdá sa vám platový interval široký?

Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika

Porovnajte si plat s ostatnými

Ponuky práce vhodné pre Vašu pozíciu:

Nájdite pre seba lepšie platové podmienky alebo finančné a nefinančné benefity.

Zobraz ponuky práce na Profesia.sk

Získajte detailné informácie o platoch na Slovensku

Mzdy od zamestnancov
Solo
1 pozícia na rok
99,00 EUR*
Prístup pre 1 používateľa
Ideálne pre jednorazovú analýzu konkrétnej pracovnej pozície.

Často kladené otázky

Často kladené otázky a odpovede na ne o mzde na pozícii Vedúci zákazníckej podpory.

Celkový hrubý plat na pozícii Vedúci zákazníckej podpory sa pohybuje medzi 1 137 EUR a 5 470 EUR mesačne. Pre presné porovnanie odporúčame porovnať si mzdu cez dotazník na Platy.sk, čím získate presnejší pohľad na mzdu aj s prihliadnutím na región, v ktorom pracujete.

Najlepšie zarábajúci zamestnanci na pozícii Vedúci zákazníckej podpory majú celkovú hrubú mzdu aspoň 3 369 EUR za mesiac.

10% najlepšie zarábajúcich zamestnancov na tejto pozícii má celkovú hrubú mzdu vyššiu ako 3 369 EUR za mesiac a 10% najhoršie zarábajúcich na tejto pozícii má celkovú hrubú mzdu nižšiu ako 1 309 EUR za mesiac.
Zapojením sa do nášho platového dotazníka získate presné porovnanie vašej mzdy s priemerom na trhu s prihliadnutím na región, v ktorom pracujete.

Po odpracovaní 5 rokov sa na pozícii Vedúci zákazníckej podpory zarába 2 372 EUR mesačne v hrubom.

Na vyjednávanie o plate sa treba dobre pripraviť. Pri platovom vyjednávaní sa odporúčame sústrediť na nasledovné veci:
  • zistite si aktuálnú trhovú hodnotu pozície - na Platy.sk to viete zistiť zadarmo a anonymne
  • vyzdvihnutie skúsenosti a výsledkov - je dobré si rozhovor o plate dobre načasovať
  • rozšírené zodpovednosti - ak pracujete nad rámec svojej role a zodpovedností
  • pripravte sa na alternatívy - ak sa nedá ísť cestou zvýšenia mzdy, existujú aj iné možnosti (bonusy, dovolenka navyše a pod.)

Mzdové údaje sú z platového dotazníka, kde si každý môže anonymne porovnať svoju mzdu s ostatnými zamestnancami pracujúcimi na rovnakej pozícii. Tieto dáta očisťujeme a spracúvame podľa našej metodiky. Na pozíciu Vedúci zákazníckej podpory máme aktuálne zozbieraných 101 skontrolovaných respondentov.